کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان تاکید کرد؛

لزوم توجه بیشتر به ظرفیت جوانان در راهیان نور

8 فروردين 1395 ساعت 12:00

سنندج-خبرنگار راهیان نور- فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: جوانان ظرفیت بزرگی برای کشور هستند و باید حضور آنان را در راهیان نور قدر بشماریم.


سردار محمد حسین رجبی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در گفتگو با خبرنگار راهیان نور گفت: جوانان ظرفیت بزرگی برای کشور هستند و باید حضور آنان را در راهیان نور قدر بشماریم.

وی افزود: اعزام کاروان راهیان نور و حضور جوانان در مناطق عملیاتی و دیدن حماسه آفرینی های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس می تواند بهترین راهکار برای مقابله با نفوذ فرهنگی دشمن در بین نسل جوان باشد.
 
فرمانده سپاه بیت المقدس با بیان اینکه همه ما معتقد هستیم کشور عزیز ما در خط مقدم عرصه جنگ نرم و مقابله با استکبار جهانی قرار دارد، بیان کرد: جامع ترین و کامل ترین اقدامی که می تواند ایران اسلامی را در عرصه گسترده جنگ نرم بیمه نماید، همین اردوهای راهیان نور است و ما وظیفه داریم اردوهای راهیان نور را با تمام امکاناتی که در اختیار داریم حمایت کنیم.

وی اظهار داشت: بطور قطع اعزام کاروان راهیان نور و حضور جوانان در مناطق عملیاتی و دیدن حماسه آفرینی های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس می تواند بسیاری از نقشه های دشمن را خنثی و برای ارائه الگوی مناسب به دانشجویان موثر باشد.
 
سردار رجبی ضمن تاکید بر حضور جمعیت دست نخورده دانشجویان در اردوی راهیان نور گفت: اگر بخواهیم در تراز یک کشور قدرتمند، تاثیرگذار و دارای قدرت بازدارنده باشیم باید در راستای تربیت نیروی انسانی بکوشیم و نسل جوان امروز را برای انتقال ایثارگری‌ها و مجاهدات‌های صورت گرفته به نسل‌های آینده تربیت و تقویت کنیم.
انتهای پیام/


کد مطلب: 6773

آدرس مطلب :
http://www.rahianenoor.com/fa/news/6773/لزوم-توجه-بیشتر-ظرفیت-جوانان-راهیان-نور

راهيان نور
  http://www.rahianenoor.com