کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

عاطفی به راهیان نور خبر داد؛

پخش زنده برنامه های راهیان نور در 17 نوبت از شبکه های صداوسیما

6 فروردين 1395 ساعت 21:21

یادمان والفجر8-جهاد رسانه ای شهید رهبر- فرمانده قرارگاه رسانه ای ستاد مرکزی راهیان نور کشور با بیان اینکه برنامه های راهیان نور در 17 نوبت از شبکه های صدا و سیما پخش زنده می شود، گفت: این نوع پوشش رسانه ای از نظر استاندارد ارتباطات زنده استاندارد بسیار بالایی در بین رسانه های منطقه است.


"محمود عاطفی" رئیس سازمان بسیج صدا و سیما و فرمانده قرارگاه رسانه ای ستاد مرکزی راهیان نور کشور در گفت و گو با خبرنگار راهیان نور در جهاد رسانه ای شهید رهبر، اظهار داشت: فرازهای بسیار زیبا و عظیمی در وجب به وجب سرزمین های راهیان نور اتفاق افتاده است.

وی اضافه کرد: رسانه پل ارتباطی بین راهیان نور و سایر مردم است. در قرارگاه رسانه ای راهیان نور پوشش رسانه ای این حرکت عظیم فرهنگی را در استان های خوزستان، ایلام٬ بوشهر و هرمزگان را برعهده داریم.

عاطفی خاطرنشان کرد: ۳۰۰ نفر از پرسنل تخصصی صدا وسیما و بیش از ۲۰ دستگاه واحد SNG و واحد سیار در ۴۰ نقطه یادمانی و بیش از ۱۰ نقطه حماسی و اهواز به صورت متناوب حضور دارند و در ۱۷ نوبت در طول روز پخش زنده از صبح تا نماز مغرب و عشا داریم.

وی ادامه داد: این نوع پوشش رسانه ای از نظر استاندارد ارتباطات زنده استاندارد بسیار بالایی در بین رسانه های منطقه است.

فرمانده قرارگاه رسانه ای ستاد مرکزی راهیان نور کشور گفت: علاوه بر این ۱۷ نوبت ارتباط که برای پخش شبکه های سراسری است در طول روز پخش زنده بین مراکز استان ها را نیز داریم.

وی در خصوص رادیو بهاران تصریح کرد: در معاونت صدا رادیو بهاران برای راهیان نور تدارک دیده شده است. از ایمنی راه ها تا تغذیه و بهداشت و سایر اقدامات راهیان نور در این رادیو به اطلاع شنوندگان رسانده می شود.

عاطفی بیان داشت: قرارگاه رسانه ای راهیان نور از ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ شروع به کار نموده و تا ۱۷ فروردین ۱۳۹۴ خدمت رسانی می نماید. بعد از آن خود را اماده می کنیم برای راهیان نور غرب کشور که از اردیبهشت ماه امسال شروع می شود.

انتهای پیام/


کد مطلب: 6731

آدرس مطلب :
http://www.rahianenoor.com/fa/news/6731/پخش-زنده-برنامه-های-راهیان-نور-17-نوبت-شبکه-صداوسیما

راهيان نور
  http://www.rahianenoor.com