کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شبی در سنگرهای خادمین با حضور خادمان یادمان شهدای شلمچه

15 اسفند 1394 ساعت 22:10

شلمچه-جهادرسانه‌ای شهید رهبر- با حضور حجت الاسلام جعفری و کشاورز، از مسئولان کمیته خادمین ستاد مرکزی راهیان نور جلسه ای در سنگرهای خادمین شهدای یادمان شلمچه برگزار شد.


به گزارش مهمان شهدا راهیان نور، با حضور حجت الاسلام جعفری و کشاورز، از مسئولان کمیته خادمین راهیان نور جلسه ای در سنگرهای خادمین شهدای یادمان شلمچه برگزار شد.

در این برنامه ابتدا آقای کشاورز توضیحاتی درباره مسائل خادمین بیان کرد و سپس خادمین به سخنان حجت الاسلام جعفری توجه کردند.

حجت الاسلام جعفری گفت: امسال روزی شما، خادمی شهدا در شلمچه شد و از این فرصت باید استفاده کرد، خادمین عزیز ما در کمبود امکانات با دل و جان و علاقه خاصی که به شهدا دارند، کار می کنند.

وی خاطرنشان کرد : وقتی مادر شهید مفقودالاثر به منطقه می آید، دنبال فرزند گمشده اش می گردد و زمانی که شما را نظاره می کند می گوید چقدر شبیه فرزند من است ، چقدر مهربان و نورانی است ، زیرا مادران شهدا صفای فرزندانشان را دیده اند، تکلیف شما خادمین امروز بسیار سخت است.

حجت الاسلام جعفری در ادامه این دیدار گفت: وجب به وجب این سرزمین حرف هایی برای گفتن دارد، باید بدانیم برای چه کسی خادمی می کنیم و کجا خادمی می کنیم! باید بتوانیم شهدا را به زائرین بشناسانیم و در ایام اقامت هم به کار خادمی مان و هم به خودسازی پردازیم.

در ادامه انتقادات و پیشنهادات خادمین یادمان شلمچه بیان شد و در خصوص موارد کم و کاست بحث و بررسی انجام و نتیجه گیری به عمل آمد تا در طول اجرای برنامه های راهیان نور امسال در یادمان شلمچه خدمات بهتری صورت پذیرد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 6292

آدرس مطلب :
http://www.rahianenoor.com/fa/news/6292/شبی-سنگرهای-خادمین-حضور-خادمان-یادمان-شهدای-شلمچه

راهيان نور
  http://www.rahianenoor.com