کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اطلاعات جوانان در زمینه تاریخ دفاع مقدس کم است

12 فروردين 1394 ساعت 19:15

هویزه-جهاد رسانه‌ای شهید رهبر- طلبه خواهر حوزه علمیه مشهد گفت: یکی از ویژگی های شهدا خستگی ناپذیر بودن است زیرا آرمان‌های بلند در درون انسان انگیزه ایجاد می‌کنند.



به گزارش خبرنگار راهیان نور، معصومه صفایی در گفت‌و گو با خبرنگار جهاد رسانه ای شهید رهبر با بیان اینکه اطلاعات جوانان در زمینه تاریخ دفاع مقدس کم است، گفت: فاصله ایجاد شده بین ما و شهدا از عدم آگاهی جوانان نسبت به فلسفه جهاد و شهادت و آرمان های شهدا ایجاد شده است.

وی بیان کرد: همه رزمندگان سلام در زمان جنگ لبنان با اسرائیل به میدان آمدند و هیچ کس نگفت به ما چه ربطی ندارد مگر آرمان این عزیزان چه بود؟ حاج احمد متوسلیان که بود؟ جز یک دانشجوی دانشگاه علم و صنعت و با شهید علم الهدی معلم فرقی نمی کرد.

طلبه خواهر حوزه علمیه مشهد ادامه داد: در جنگ ایران و عراق پس از پیروزی شگفت آور مردان خمینی در سال‌های دوم و سوم، یکباره جمعی از همین جوانان به لبنان می روند تا با رژیم صهیونیستی هم بجنگند.

صفایی افزود: بعد از جنگ هم این جوانان در فلسطین، بوسنی، افغانستان در جنگ علیه ظالمان به میدان آمدند و مبارزه کردند.

وی بیان کرد : اینان از پیر مرادشان شنیده بودند "جنگ ما جنگ عقیده است جغرافیا و مرز نمی‌شناسد و ما باید در جنگ اعتقادیمان بسیج بزرگ از سربازان اسلام را در جهان به راه بیاندازیم." آنان تا نابودی ظلم در عالم به مبارزه اعتقاد داشتند.

این طلبه خراسانی با اشاره به تلاش و خستگی ناپذیری شهدا گفت: آرمان‌های بلند خود، ایجاد انگیزه می‌کنند، اگر امروز ما از ایجاد انگیزه و تلاش کافی برخوردار نیستیم باید آرمان‌های خود را مورد بازبینی قرار دهیم.

انتهای پیام/


کد مطلب: 4816

آدرس مطلب :
http://www.rahianenoor.com/fa/news/4816/اطلاعات-جوانان-زمینه-تاریخ-دفاع-مقدس-کم

راهيان نور
  http://www.rahianenoor.com