کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

با حضور زائرین راهیان نور

پیکر شهید مدافع حرم در خرمشهر تشییع شد

25 اسفند 1393 ساعت 17:22

خرمشهر- جهاد رسانه‌ای شهید رهبر – پیکر پاک و مطهر شهید مدافع عتبات، بسیجی دلاور شهید علی منیعات بر روی دستان مردم شهیدپرور خرمشهر و زائرین کربلای ایران تشییع و تدفین شد.



به گزارش خبرنگار راهیان نور، مراسم استقبال از پیکر پاک و مطهر شهید مدافع عتبات، بسیجی دلاور علی منیعات در فرودگاه آیت‌الله جمی آبادان برگزار و سپس در فضایی معطر به عطر و بوی شهیدان و زائرین راهیان نور تشییع و به خاک سپرده شد.

در این مراسم خانواده معظم شهید علی منیعات و جمعی از مسئولان شهرستان‌های آبادان و خرمشهر حضور داشتند و از پیکر پاک دلاور مرد خرمشهری استقبال کردند.

استقبال عمومی و تشییع پیکر این شهید مدافع حرم نیز امروز از حسینیه رضویه در منطقه کوت‌شیخ خرمشهر به سمت مسجد جامع این شهر مقاوم انجام شد.

پیکر پاک شهید علی منیعات سپس از مسجد جامع خرمشهر به سوی گلزار شهدای این شهر تشییع و در جوار دیگر شهیدان خونین شهر آرام گرفت.




شهید علی منیعات، در بامداد روز چهارشنبه هفته گذشته (۲۰ اسفندماه) در عملیاتی بر اثر انفجار یک تله انفجاری که توسط نیروهای داعشی در یک ساختمان در نزدیکی تکریت جاسازی شده بود به شهادت رسید.

شهید علی منیعات در جوار این تله انفجاری حضور داشت و پس از اینکه یکی از رزمندگان همرزم وی از آنجا عبور کرد، تله انفجاری عمل کرد و موج انفجار وارد شده به این شهید، وی و دیگر همرزمش را که از رزمندگان نیروهای مردمی عراق بود به شهادت رساند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 4554

آدرس مطلب :
http://www.rahianenoor.com/fa/news/4554/پیکر-شهید-مدافع-حرم-خرمشهر-تشییع

راهيان نور
  http://www.rahianenoor.com