کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

راهیان نور طعم شیرین زندگی معنوی را به همه می‌چشاند

25 اسفند 1393 ساعت 9:38

معراج شهدای اهواز – جهاد رسانه‌ای شهید رهبر – دانشجوی اهل شهرستان هریس آذربایجان شرقی گفت: با حضور در یادمان‌های شهدا و اردوی راهیان نور طعم شیرین زندگی معنوی را می‌چشیم.



به گزارش خبرنگار راهیان نور، موسی واعظی پس از زیارت شهدای تازه تفحص شده در معراج شهدای اهواز در گفت‌وگو با جهاد رسانه‌ای شهید رهبر اظهار کرد: برای پنجمین بار به زیارت یادمان‌های شهدا در خوزستان می‌آیم و از این بابت خوشحالم.

وی افزود: نخستین بار که به خوزستان آمدم فقط هدفم آشنایی با شهرهای جدید و ادوات جنگی به جا مانده از دفاع مقدس بود ولی هم اکنون برای تقویت معنویت در خود به راهیان نور می‌آیم.

دانشجوی کارشناسی ارشد رشته مدیریت برنامه ریزی شهری دانشگاه تبریز بیان کرد: انسان در یادمان‌های شهدا به فکر فرو می‌رود که شهیدان عزیز برای چه هدفی به جبهه رفتند و از جان خود گذشتند.

وی عنوان کرد: اهداف و جنس آدم‌های دوران دفاع مقدس خیلی با زمان فعلی فرق داشت، در زمان ما هم انسان‌های خوبی با آن تفکر زندگی می‌کنند ولی فضای جامعه ما را از حال و هوای دهه شصت خیلی دور کرده است.

واعظی در ادامه با اشاره به حضور خود در منطقه اروند عنوان کرد: من به شهید مهدی باکری خیلی علاقه دارم وقتی عکس این سردار شهید را در یادمان شهدای والفجر ۸ دیدم احساس کردم با من حرف می‌زند، نمی توانستم کاری کنم فقط از شرمساری سرم را پایین انداختم و گریه کردم.

وی با بیان اینکه راهیان نور طعم شیرین زندگی معنوی را به همه می‌چشاند، تصریح کرد: در یادمان‌های شهدا فکر و خیال انسان آسوده می‌شود و آرامش خاصی به همه دست می‌دهد، هر کسی بتواند در طول زندگی این حال و هوا را حفظ کند به خدا خیلی نزدیک می‌شود.

این دانشجوی هریسی تاکید کرد: در شهرها خبری از این حال و هوا نیست و خیلی سخت است که بخواهیم این روحیات را در محل زندگی خود حفظ کنیم.

انتهای پیام/


کد مطلب: 4548

آدرس مطلب :
http://www.rahianenoor.com/fa/news/4548/راهیان-نور-طعم-شیرین-زندگی-معنوی-همه-می-چشاند

راهيان نور
  http://www.rahianenoor.com