کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مسئول کاروان چرقویه اصفهان:

توصیه می‌کنم هموطنان یک بار به راهیان نور بیایند

18 مرداد 1403 ساعت 0:11

طیبی مسئول کاروان اعزامی از جرقویه اصفهان گفت: از همه هموطنان می خواهم برای یک بار هم که شده به راهیان نور بیایند.


به گزارش خبرنگار اعزامی مرکز خبری شهید رهبر، طیبی مسئول کاروان اعزامی از جرقویه اصفهان گفت: جمعی از برادران و خواهران بسیجی به منظور آشنایی با سیره شهدا و محلی که به شهادت رسیدند به این سفر آمده ایم.
​​​​
وی افزود: ما چند تن از دانش آموزان همشهری خود که به عنوان امدادگر در همین مناطق حضور داشتند و از دوستان خودمان هم بودند را در این منطقه از دست دادیم.

مسئول کاروان راهیان نور جرقویه اصفهان بیان کرد: به همین منظور آمدیم که با سیره و روش شهدا آشنا شویم و مطالبی که یاد می گیریم ذخیره ای باشد برای بیان به کسانی که مشتاق شنیدن هستند و پس از شنیدن مشتاق حضور و دیدن شوند.
 
وی در خصوص سیر بازدیدهای کاروان عنوان کرد: دو روز است وارد کردستان شده ایم، شب اول جهت استراحت در پادگان حضرت رسول(ص) مستقر شدیم و امروز هم برای بازدید از باشگاه افسران در این مکان حضور یافتیم.

طیبی خاطرنشان کرد: این باشگاه مکانی است که بیش از یک ماه در محاصره دشمن قرار داشته و توسط شهدایی که تصاویرشان این جا وجود دارد آزاد شده است .
 
وی در پایان گفت: به همه هم وطنانم توصیه می کنم که برای یک بار هم که شده در این سفر راهیان نور چه منطقه غرب باشد چه منطقه جنوب حضور پیدا کنند و از معنویت فضای این منطقه بهره مند شوند.

​​​اینجا
 
خبرنگار: علی عباسی 


کد مطلب: 19646

آدرس مطلب :
http://www.rahianenoor.com/fa/news/19646/توصیه-می-کنم-هموطنان-یک-بار-راهیان-نور-بیایند

راهيان نور
  http://www.rahianenoor.com