کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مسئول کاروان راهیان نور تویسرکان:

راه چندانی برای رسیدن به فتح قله ها نداریم

16 مرداد 1403 ساعت 22:20

مسئول کاروان راهیان نور شهرستان تویسرکان گفت: ما برای رسیدن به فتح قله ها راه چندانی نداریم و ان‌شاءالله خداوند کمک کند که در راه رسیدن به قله های علمی و ایثار و شهادت ثابت قدم بمانیم.


به گزارش خبرنگار اعزامی مرکز خبری شهید رهبر، مسئول کاروان راهیان نور اعزامی از شهرستان تویسرکان پس از بازدید از یادمان های غرب اظهار کرد: گرمای هوا و ناهمواری مسیر ممکن است سخت باشد اما این سختی در مقابل مشقت هایی که رزمندگان ما طی ۸ سال در این مناطق تحمل کردند واقعاً بسیار ناچیز است.

وی عنوان کرد: امروز حضور ما در اینجا یک تجدید بیعت است با شهدا که بگوییم گرچه در آن برهه تاریخی در کنارشان نبودیم اما در این عصر روح ما با شما است و قسم می خوریم که تا آخرین قطره خون، پاسدار خون باشیم و راه شما را ادامه دهیم.
 
مسئول کاروان راهیان نور شهرستان تویسرکان نظر خود را درباره شعار راهیان نور امسال چنین بیان کرد: مقام معظم رهبری مدتی قبل در یکی از سخنرانی های خود، وقتی می خواستند به مردم به خصوص جوانان امید بدهند فرمودند نزدیک قله ایم،  این نشان می دهد که ما برای رسیدن به فتح قله ها راه چندانی نداریم و ان‌شاءالله خداوند کمک کند که در راه رسیدن به قله های علمی و ایثار و شهادت ثابت قدم بمانیم.

اینجا
 
خبرنگار: امیررضا احمدی


کد مطلب: 19628

آدرس مطلب :
http://www.rahianenoor.com/fa/news/19628/راه-چندانی-رسیدن-فتح-قله-نداریم

راهيان نور
  http://www.rahianenoor.com