کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بسیج اقشار و متخصصین قم:

راهیان نور حرکت در مسیر انس با خوبی‌ها و ارزش‌ها است

خبرگزاری خبرگزاری دفاع مقدس , 14 مرداد 1403 ساعت 17:28

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بسیج اقشار و متخصصین قم گفت: اردو‌های راهیان نور در حقیقت حرکت در مسیر نور و رسیدن به ارزش‌ها و فضایل انسانی و اخلاقی است.


به گزارش روابط عمومی ستاد مرکزی راهیان نور کشور، حجت الاسلام حجت‌الله مشی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بسیج اقشار و متخصصین قم در حاشیه اعزام کاروان راهیان نور بسیج فرهنگیان و ادارات قم به اردوی راهیان نور شمال غرب در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در قم اظهار کرد: انسان به سبب اشتغالات دنیوی به مرور زمان از اصل فطرت خود فاصله می‌گیرد.
 
وی افزود: خداوند منان به سبب الطاف واسعه خود لوازم برگشت انسان به فطرت خویش را در اختیار بندگان قرار می دهد تا راه سعادت و خوبی‌ها را در پیش بگیرند.
 
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بسیج اقشار و متخصصین قم تاکید کرد: اردو‌های راهیان نور و زیارت مقاتل شهدا در حقیقت رسیدن به نور است و یادآور اینکه شهیدان والامقام با تمام علایق و دلبستگی‌هایی که داشتند، آن را با خدا معامله کرده و با حرکت به سمت نور مطلق، خدایی شدند.
 
مشی با اشاره به کرامات شهیدان بزرگواری همچون کمال کورسل از شهدای عملیات مرصاد، گفت: حرکت در مسیر ولایت، تمسک به سیره شهدا و حضور در یادمان‌های راهیان نور، همان بازگشت به فطرت و رسیدن به خوبی‌ها و ارزش‌های انسانی است.


کد مطلب: 19607

آدرس مطلب :
http://www.rahianenoor.com/fa/news/19607/راهیان-نور-حرکت-مسیر-انس-خوبی-ها-ارزش-ها

راهيان نور
  http://www.rahianenoor.com