کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جلسه دبیر ستاد مرکزی راهیان نور با نماینده تام الاختیار وزارت صنعت، معدن وتجارت در راهیان نور

فعالیت وزارت صنعت،معدن و تجارت در یادمان های شهدا

روابط عمومی ستاد مرکزی راهیان نور کشور

10 خرداد 1403 ساعت 10:42

به گزارش روابط عمومی ستاد مرکزی راهیان نور کشور،دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور سرهنگ پاسدار روح الله محمدحسین زاده در جلسه با نماینده تام الاختیار وزارت صنعت،معدن و تجارت در راهیان نور با توجه به دستگاه های اجرایی کشور در راهیان نور گفت:طرح جامع یادمان های پادگان ابوذر و تمرچین به دستگاه های اجرایی پشتیبان آن ها( وزارت صنعت ،معدن و تجارت) ارائه میشود.


به گزارش روابط عمومی ستاد مرکزی راهیان نور کشور،دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور سرهنگ پاسدار روح الله محمدحسین زاده در جلسه با نماینده تام الاختیار وزارت صنعت،معدن و تجارت در راهیان نور با توجه به فعالیت  دستگاه های اجرایی کشور در راهیان نور گفت:طرح جامع یادمان های پادگان ابوذر و تمرچین به دستگاه های اجرایی پشتیبان آن ها( وزارت صنعت ،معدن و تجارت) ارائه میشود.



در ادامه حسینی نماینده تام الاختیار وزارت صمت در راهیان نور با اعلام آمادگی وزارت صنعت ،معدن و تجارت جهت فعالیت متمرکز در راهیان نور افزود:وزارتخانه در صدد پای کار آوردن منابع مسئولیت اجتماعی خود در راهیان نور است.

لازم به ذکر است سید ایمان یاراحمدی معاون دولت ستاد مرکزی راهیان نور کشور و حمید صادقی معاون مهندسی ستاد مرکزی راهیان نور کشور و همراهان حسینی نماینده تام الاختیار وزارت صنعت ،معدن و تجارت نیز در این جلسه حضور داشته اند.


کد مطلب: 19421

آدرس مطلب :
http://www.rahianenoor.com/fa/news/19421/فعالیت-وزارت-صنعت-معدن-تجارت-یادمان-های-شهدا

راهيان نور
  http://www.rahianenoor.com