کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پیام تسلیت دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور در پی شهادت ریاست محترم جمهور

سرهنگ حسین زاده:این سانحه و خبر شهادت خادم جمهور نشانه قبول خدمات خالصانه این شهید و اخلاص و مجاهدت های موثر و شبانه ایشان و همراهانشان بود.

به گزارش روابط عمومی ستاد مرکزی راهیان نور کشور

31 ارديبهشت 1403 ساعت 8:01

سرهنگ پاسدار روح الله حسین زاده با تسلیت شهادت شهید سرافراز، خادم جمهور شهید آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی و همراهان در سانحه هوایی بالگرد حامل رئیس جمهور را به خانواده محترم این شهیدان، آحاد ملت ایران،خادم الشهدا و رهبر معظم انقلاب اسلامی، تصریح کرد:
این سانحه و خبر شهادت خادم جمهور نشانه قبول خدمات خالصانه این شهید و اخلاص و مجاهدت های موثر و شبانه ایشان و همراهانشان بود.


دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور در پیامی شهادت خادم الرضا آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان را در سانحه سقوط بالگرد حامل رئیس جمهور به خانواده محترم این شهید، آحاد ملت ایران و خادمین شهدا و رهبر معظم انقلاب تسلیت گفت.

 
پیام تسلیت دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور در پی شهادت آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی و همراهان
 
سرهنگ پاسدار روح الله حسین زاده با تسلیت شهادت شهید سرافراز، خادم جمهور شهید آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی و همراهان در سانحه هوایی بالگرد را به خانواده محترم این شهیدان، آحاد ملت ایران،خادم الشهدا و رهبر معظم انقلاب اسلامی ،تصریح کرد:
این صانحه و خبر شهادت خادم جمهور نشانه قبول خدمات خالصانه این شهید و اخلاص و مجاهدت های موثر و شبانه ایشان و همراهانشان بود.

 
متن پیام دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور به شرح زیر است؛
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
شهادت خادم جمهور شهید سرافراز آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی و همراهانشان در سانحه هوایی بالگرد حامل رئیس جمهور را به خانواده محترم این شهیدان، آحاد ملت ایران، خادم الشهدا و رهبر معظم انقلاب اسلامی تسلیت می‌گویم.
 
شهید رئیسی و همراهانشان، در کسوت ریاست جمهوری اسلامی ایران در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و خادمی‌ جمهور و در راه آبادانی و خدمت به مردم به مقام شهادت نائل آمدند و نامی ماندگار از خود بر جا گذاشتند.
 
بی‌تردید این سانحه و خبر شهادت خادم جمهور نشانه قبول خدمات خالصانه این شهید و اخلاص و مجاهدت های موثر و شبانه ایشان و همراهانشان بود.
 
 
روح الله محمدحسین زاده
 
دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور


کد مطلب: 19402

آدرس مطلب :
http://www.rahianenoor.com/fa/news/19402/سرهنگ-حسین-زاده-این-سانحه-خبر-شهادت-خادم-جمهور-نشانه-قبول-خدمات-خالصانه-شهید-اخلاص-مجاهدت-های-موثر-شبانه-ایشان-و-همراهانشان

راهيان نور
  http://www.rahianenoor.com