کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پایگاه اطلاع رسانی ستاد مرکزی راهیان نور کشور؛

استان خوزستان | خوزستان میزبان اردوی راهیان نور دانشجویان دانشگاه فرهنگیان سراسر کشور

14 آذر 1402 ساعت 9:02

علیزاده با تقدیر از سردار مرادحاجتی بابت استقبال از طرح‌های فرهنگی و ارزشی مطرح شده در این دانشگاه، گفت: هدف از سفر به خوزستان برنامه ریزی و هم اندیشی در خصوص برگزاری اردوی راهیان نور دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های فرهنگیان کشور در خوزستان است.


به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار سرتیپ دوم پاسدار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز میزبان «غلامحسن علیزاده» مدیرکل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه فرهنگیان کشور بود.
علیزاده در این دیدار، ضمن ادای احترام به شهدای گمنام با اشاره به این که حضور در خوزستان و ملاقات با سردار مرادحاجتی، سیما و خاطرات «حاج قاسم سلیمانی» را برای وی زنده و تداعی کرد، اظهار داشت: هدف از سفر به خوزستان برنامه ریزی و هم اندیشی در خصوص برگزاری اردوی راهیان نور دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های فرهنگیان کشور در خوزستان است.
وی با تقدیر از سردار مرادحاجتی بابت استقبال از طرح‌های فرهنگی و ارزشی مطرح شده در این دانشگاه، افزود: همچنین مقرر شد تا 2 مرکز پردیس خواهران اهواز و دانشگاه فرهنگیان بهبهان افتخار میزبانی از 2 شهید گمنام را داشته باشند.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در ادامه این دیدار یادآور شد: از این که میزبان فرزند برومند شهید علیزاده هستیم، خوشحالیم و تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا میزبان شایسته ای برای دانشجو معلمان سراسر کشور باشیم. دانشجویانی که در آینده ای نزدیک در سنگر مهم انسان سازی به فعالیت خواهند پرداخت.
انتهای پیام/


کد مطلب: 18740

آدرس مطلب :
http://www.rahianenoor.com/fa/news/18740/استان-خوزستان-میزبان-اردوی-راهیان-نور-دانشجویان-دانشگاه-فرهنگیان-سراسر-کشور

راهيان نور
  http://www.rahianenoor.com