کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پایگاه اطلاع رسانی ستاد مرکزی راهیان نور کشور؛

استان تهران | اعزام ۷۸ دانش‌آموز فیروزکوهی به اردوی راهیان‌نور

6 آذر 1402 ساعت 9:13

نخستین کاروان بسیج دانش‌آموزی شهرستان فیروزکوه با حضور ۷۸ دانش‌آموز دختر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شد.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، عصر امروز اولین کاروان راهیان نور بسیج دانش‌آموزی شهرستان فیروزکوه به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس همزمان با سالروز تشکیل بسیج مستضعفین با حضور فرمانده سپاه ناحیه فیروزکوه، مسئولان نمایندگی ولی‌فقیه و بسیج‌ دانش‌آموزی سپاه ناحیه فیروزکوه، رئیس اداره آموزش و پرورش و جمعی دیگر از مسئولان شهرستانی برگزار شد.
این کاروان متشکل از ۷۸ دانش‌آموز دختر مدارس شهرستان فیروزکوه است که به مدت چهار روز از مناطق عملیاتی جنوب کشور و یادمان‌های اروند، شلمچه، دهلاویه، هویزه و سد کرخه بازدید خواهند داشت.
فرمانده سپاه شهرستان فیروزکوه در مراسم بدرقه دانش‌آموزان اعزامی به مناطق عملیاتی دفاع مقدس، گفت: شرکت در این اردوها فرصت مغتنمی برای تعالی و بالندگی معنوی دانش آموزان، آشنایی آنان با رشادت‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس و اشاعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.
محسن رحیمی اظهارز کرد: اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی تحول‌آفرین بوده و اثرات تربیتی خوبی برای انتقال مفاهیم و ارزش‌های دفاع مقدس به دانش‌آموزان آینده‌ساز ایران اسلامی دارد.
وی افزود: معرفی دستاوردها، پیشرفت‌ها و موفقیت‌های انقلاب اسلامی در قالب این اردوها می‌تواند زمینه جهاد تبیین و انگیزه بخشی و امیدآفرینی به نوجوانان و جوانان را فراهم سازد، راهیان نور ظرفیتی است در مقابله با جنگ نرم و شناختی دشمن و باید از این ظرفیت به‌ درستی و در راستای اشاعه فرهنگ شهادت استفاده کرد.
فرمانده سپاه شهرستان فیروزکوه خاطرنشان کرد: مراسم استقبال از بازگشت زائران راهیان نور در سپاه ناحیه فیروزکوه باحضور مسوولان شهرستانی و خانواده‌های دانش‌آموزان برگزار خواهد شد.

انتهای خبر/


کد مطلب: 18705

آدرس مطلب :
http://www.rahianenoor.com/fa/news/18705/استان-تهران-اعزام-۷۸-دانش-آموز-فیروزکوهی-اردوی-راهیان-نور

راهيان نور
  http://www.rahianenoor.com