کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پایگاه اطلاع رسانی ستاد مرکزی راهیان نور کشور؛

استان آذربایجان غربی| پیوند بین نسل‌ها از برکات راهیان نور است

21 آبان 1402 ساعت 10:32

مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی گفت:پیوند بین نسل دوم، سوم و چهارم انقلاب با نسل اول از جمله مهمترین آثار و برکات راهیان نور است.


به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، «علی مطهری» مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی در جمع دانش آموزان اعزامی به مناطق عملیاتی جنوب کشور در قالب راهیان نور بیان کرد: پیوند بین نسل دوم، سوم و چهارم انقلاب با نسل اول از جمله مهمترین آثار و برکات راهیان نور است.
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آموزش و پرورش آذربایجان غربی «علی مطهری» گفت: سفر‌های راهیان نور، مقدمه بازگشت افراد به خویشتن خویش است و موجب می‌شود تا نسل جوان با فرهنگ مقاومت آشنا شده و هر چه بیشتر و بهتر در مسیر کمال معنوی گام بردارد و با تهاجم فرهنگی مبارزه کند.
 
وی افزود: در دوران دفاع مقدس افرادی بودند که جان خویش را فدا کردند و در صحنه غیرت ملی و دینی خوش درخشیدند و قهرمانان تاریخی ایران شدند که سفر‌های راهیان نور موجب شده است تا از این لحاظ از قهرمانان این دوران تجلیل و تقدیر شود.
 
این مقام مسئول اذعان کرد: سفر‌های راهیان نور موجب می‌شود تا بخشی از اهدافی که ما در مقابله با تهاجم فرهنگی داریم تامین شود و با یادآوری دوران دفاع مقدس، جوانان جایگاه خویش را بهتر بدانند و قوی‌تر عمل کنند.
 


کد مطلب: 18623

آدرس مطلب :
http://www.rahianenoor.com/fa/news/18623/استان-آذربایجان-غربی-پیوند-بین-نسل-ها-برکات-راهیان-نور

راهيان نور
  http://www.rahianenoor.com