کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پایگاه اطلاع رسانی ستاد مرکزی راهیان نور کشور؛

استان قزوین | اردوی راهیان نور، پایگاه نور و معنویت است

20 آبان 1402 ساعت 9:12

یکی از بزرگترین اهداف این سفر معنوی به سرزمین نور و معنویت، آشنایی با مناطق عملیاتی جنگ تحمیلی،ایثار و ازخودگذشتگی رزمندگان در دوران دفاع مقدس است.


قزوین ؛به گزارش خبرگزاری بسیج حجت الاسلام اسدالله رضوانی، امام جمعه شهر بوئین زهرا، در مراسم بدرقه دانش آموزان شهرستان بوئین زهرا به اردوی راهیان نور در نمازخانه دبیرستان شهید سلیمانی بوئین زهرا ، به امنیت پایدار به وجود آمده در انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و گفت :
 امنیت اتفاقی نسیت و ما این امنیت پایدار امروزی را با نثار خون مطهر هزاران شهید گرانقدر به دست آوردیم. بدون شک امنیت پایداری که امروز در کشور عزیزمان شاهد هستیم به خاطر خون های پاکی است که جوانان و نوجوانان دوران دفاع مقدس به انقلاب هدیه کردند.  
وی در ادامه افزود: یکی از بزرگترین اهداف این سفر معنوی به سرزمین نور و معنویت، آشنایی با مناطق عملیاتی جنگ تحمیلی،ایثار و ازخودگذشتگی رزمندگان در دوران دفاع مقدس است. این ایثار و ازخودگذشتگی در سایه وحدت کلمه، همدلی و انسجام ملی حاصل شد و در حال حاضر نیز در جنگ ترکیبی دشمنان با وحدت کلمه باید بر دشمنان غلبه پیدا کنیم.    
حجت الاسلام رضوانی، اردوی راهیان نور را پایگاه نور و معنویت دانست و افزود: اردوی راهیان نور، اردوی معنوی و اعتقادی است و معنای اصلی آن انتقال فرهنگ ایثار و شهادت دوران دفاع مقدس به نسل های امروزی و مخصوصاً دانش آموزان است. خون مطهر شهداء اردوی راهیان نور را به پایگاه نور و معنویت تبدیل کرده است و حضور دانش آموزان در مناطق عملیاتی می تواند تمام تهدید های دشمنان را خنثی کند.
امام جمعه شهر بوئین زهرا ، در پایان سخنان خود، به نقشه ها و توطئه های دشمنان برای دانش آموزان اشاره کرد و گفت: دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی ایران در اغتشاشات سال گذشته برای دانش آموزان ما نقشه و توطئه های فراوانی کشیده بودند ولی با بصیرت و هوشیاری دانش آموزان، نقشه شوم آنها خنثی شد. امروز، پیروی از سیره عملی و رفتاری شهداء، رعایت عفاف و حجاب، تلاش علمی و تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری تنها راه مقابله با دشمنان مکتب اسلام و انقلاب اسلامی ایران است.
انتهای پیام 


کد مطلب: 18612

آدرس مطلب :
http://www.rahianenoor.com/fa/news/18612/استان-قزوین-اردوی-راهیان-نور-پایگاه-معنویت

راهيان نور
  http://www.rahianenoor.com