کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پایگاه اطلاع رسانی ستاد مرکزی راهیان نور کشور؛

استان یزد | آغاز اعزام دانش‌آموزان یزدی به اردوی «راهیان نور»

3 آبان 1402 ساعت 8:30

۷۰۰ دانش‌آموز استان یزد در اولین مرحله اردوی «راهیان نور» با بدرقه مسئولان و مردم استان به مناطق جنوب غرب کشور اعزام شدند.


به گزارش ایکنا از یزد، ۷۰۰ دانش‌آموز استان یزد در اولین مرحله اردوهای «راهیان نور»، دوم آبان‌ماه با بدرقه مسئولان و مردم استان در محل امامزاده سیدجعفرمحمد(ع) یزد به مناطق جنوب غرب کشور اعزام شدند.
محمدکاظم رحیمی‌نژاد، مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد در این مراسم با اشاره به برگزاری اردوهای راهیان نور و راهیان پیشرفت با حضور دانش‌آموزان گفت: این اردوها در دو مرحله اصلی ویژه دختران و پسران در سال جاری اجرایی خواهد شد.
رحیمی‌نژاد افزود: مرحله اول این اردوها از امروز تا نهم آذرماه با حضور ۳۵۰۰ نفر از دانش‌آموزان دختر مقطع متوسطه دوم برگزار می‌شود و مرحله دوم نیز ویژه دانش‌آموزان پسر مقطع متوسطه دوم از اول بهمن تا دهم اسفندماه امسال انجام می‌شود.
مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد بیان کرد: این دانش‌آموزان همزمان با برنامه راهیان نور و بازدید از مناطق عملیاتی دفاع مقدس، در قالب اردوی راهیان پیشرفت از توانمندی‎‌ها و پیشرفت‌های علمی، پژوهشی و تحقیقی آن مناطق دیدن خواهند کرد.
وی از برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت در سطح استان خبر داد که مورد استقبال دانش‌آموزان واقع شده و با بازدید از صنایع عظیم و فعالیت‌های پژوهشی صنعتی استان در حال برگزاری است.
انتهای پیام


کد مطلب: 18545

آدرس مطلب :
http://www.rahianenoor.com/fa/news/18545/استان-یزد-آغاز-اعزام-دانش-آموزان-یزدی-اردوی-راهیان-نور

راهيان نور
  http://www.rahianenoor.com