کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پایگاه اطلاع رسانی ستاد مرکزی راهیان نور کشور؛

استان کرمان| اردوهای راهیان نور یک عملیات بزرگ فرهنگی و تربیتی است/ دانش آموزان سرمایه‌های ارزنده کشور هستند

29 مهر 1402 ساعت 9:03

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با تاکید بر سرمایه گذاری در آموزش و پرورش از دانش آموزان به عنوان سرمایه های ارزنده کشور نام برد و گفت: اردوهای راهیان نور یک عملیات بزرگ فرهنگی و تربیتی است.


به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان محمد علی نظری در جلسه هماهنگی اردوهای راهیان نور دانش آموزی استان با بیان اینکه راهیان نور یک عملیات بزرگ فرهنگی و تربیتی است اظهار کرد: اردوی راهیان نور فرصت و گنجینه‌ای ارزشمند برای انتقال و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان و آینده‌ساز کشور است.
نظری از دانش آموزان به عنوان سرمایه های عظیم این کشور نام برد و افزود: شهدا جان خود را برای هدف بزرگ معنوی و غیرمادی فدا کرده و امروز وظیفه ماست که راه آنها را ادامه دهیم تا خونشان پایمال نشود.
فرمانده سپاه ثارالله امسال از روز پانزدهم آبان‌ماه و با ۶ دستگاه از گلزار شهدای کرمان این اردو آغاز می‌شود و حضور بیش از ۵ هزار دانش‌آموز در اردوهای راهیان نور را پیش‌بینی کرده‌ایم که با همکاری و پشتیبانی دستگاه‌های مختلف اجرایی می‌شود.
محمد علی نظری بر همکاری بنگاه های اقتصادی و معادن استان جهت تامین هزینه های اردوهای راهیان نور دانش آموزی تاکید کرد.
بر پایه این گزارش: جلسه هماهنگی اردوهای راهیان نور دانش آموزی استان کرمان شامگاه شنبه ۲۹ مهرماه جاری با حضور فرمانده سپاه ثارالله کرمان، مدیر کل آموزش و پرورش استان و اعضای کارگروه های استانی این اردو برگزار شد.


کد مطلب: 18526

آدرس مطلب :
http://www.rahianenoor.com/fa/news/18526/استان-کرمان-اردوهای-راهیان-نور-یک-عملیات-بزرگ-فرهنگی-تربیتی-دانش-آموزان-سرمایه-های-ارزنده-کشور-هستند

راهيان نور
  http://www.rahianenoor.com