کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرماندار آزادشهر در جلسه هماهنگی ستاد راهیان نور شهرستان:

استان گلستان | اعزام 200 دانش آموز آزادشهری به راهیان نور

24 مهر 1402 ساعت 10:19

فرماندار شهرستان آزادشهر در جلسه هماهنگی ستاد راهیان نور شهرستان گفت: 200 دانش آموز دختر آزادشهری امسال به این سفر معنوی اعزام می شود.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری؛ سید جواد کریمی با اشاره به اینکه برای تاثیرگذاری و تثبیت یک فرهنگ باید اقدامات غنی فرهنگی را از مدارس و سنین کودکی آغاز کنیم، اظهار کرد: سفر راهیان نور دانش آموزی یکی از مسیرهایی است که در راستای تربیت دانش آموز انقلابی دنبال می شود و باید بیش از پیش مورد توجه همگان قرار بگیرد.
وی با بیان اینکه راهیان نور بهترین ابزار برای دست یابی به گنج فرهنگ ایثار و شهادت است، افزود: اردوهای راهیان نور بهترین سند برای نسل جوان حاضر است تا با فرهنگ ایثار و شهادت بیشتر و بهتر آشنا شود.
فرماندار شهرستان آزادشهر با تاکید بر لزوم همکاری همه دستگاهها با آموزش و پرورش و بسیج برای برگزاری این اردوی معنوی و اثربخش، خاطرنشان کرد: هدف والای شهیدان که همان حفظ نظام اسلامی است را می توان به خوبی در مناطق عملیاتی و در قالب اردوهای راهیان نور شناخت و به عظمت آنان پی برد.
 کریمی در پایان خاطر نشان کرد:نسل جوان و آیندگان که سالهای دفاع مقدس را درک نکرده اند با حضور در اردوهای راهیان نور با حال و هوای جبهه ها در دوران دفاع مقدس آشنا می شوند و بهتر به رشادت های رزمندگان اسلام در جنگ هشت ساله پی می برند.


کد مطلب: 18518

آدرس مطلب :
http://www.rahianenoor.com/fa/news/18518/استان-گلستان-اعزام-200-دانش-آموز-آزادشهری-راهیان-نور

راهيان نور
  http://www.rahianenoor.com