کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استان چهارمحال و بختیاری | اجرای برنامه‌های فرهنگی با استفاده از طرفیت بسیج و آموزش و پرورش

شهرکرد_فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) گفت: تلاش می‌شود تا با استفاده از ظرفیت بسیج دانش‌آموزی و بسیج فرهنگیان طرح‌های مختلف همچون اردو

5 مهر 1402 ساعت 9:19


به گزارش خبرنگار مهر، علی‌محمد اکبری صبح سه‌شنبه در نشست تبیینی گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: به مناسبت هفته دفاع مقدس و همچنین شروع سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳، مسائل مربوط به جهاد تبیین در دفاع مقدس، جنگ تحمیلی و جنگ ترکیبی در مجموعه آموزش و پرورش مطرح شد.
وی افزود: در دوران دفاع مقدس بیش از ۳۶ هزار دانش‌آموز و بیش از ۴ هزار فرهنگی از مجموعه آموزش و پرورش در راه دفاع از آزمان‌های انقلاب اسلامی ایران به شهادت رسیدند.
فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) ادامه داد: تعلیم و تربیت نسل جوان و نوجوان یکی از فاکتورهای بسیار مهم در هر جامعه‌ای است که این مهم به خوبی توسط مجموعه آموزش و پرورش در حال انجام است.
اکبری عنوان کرد: تلاش می‌شود تا با استفاده از ظرفیت بسیج دانش‌آموزی و بسیج فرهنگیان طرح‌های مختلف همچون اردوهای راهیان نور، مسابقات ورزشی و… با همکاری اداره‌کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری برگزار شود.
وی خاطرنشان کرد: ارتباطات و انسجام بسیار خوبی میان مجموعه سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) و آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری وجود دارد و این آمادگی وجود دارد تا در مسائل فرهنگی اقدامات مشترک انجام شود.


کد مطلب: 18487

آدرس مطلب :
http://www.rahianenoor.com/fa/news/18487/استان-چهارمحال-بختیاری-اجرای-برنامه-های-فرهنگی-استفاده-طرفیت-بسیج-آموزش-پرورش

راهيان نور
  http://www.rahianenoor.com