کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

راهیان نور؛

استان تهران | اعزام ۳۰ هزار دانش‌آموز به اردو‌های راهیان نور غرب و جنوب کشور

مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه تهران بزرگ از اعزام ۳۰ هزار دانش‌آموز دختر و پسر به اردو‌های راهیان نور غرب و جنوب کشور خبر داد

5 مهر 1402 ساعت 9:04


حسن نجفی در گفتگو با پایگاه خبری – تحلیلی تهران پرس از اعزام ۳۰ هزار دانش‌آموز دختر و پسر پایه ۹، ۱۰ و ۱۲ به اردو‌های راهیان نور غرب و جنوب کشور خبر داد و گفت: این اقدام با هدف آشنایی با شهدای دفاع مقدس و ترویج سبک زندگی‌شان صورت می‌گیرد.
وی با اشاره به اینکه اولین اعزام روز شنبه ۸ مهر در آموزش و پرورش شهر تهران و با ظرفیت روزانه ۲۵۰ نفر انجام خواهد شد، افزود: اردوی راهیان نور در مرحله نخست تا ۱۵ آذرماه ادامه خواهد داشت. 
نجفی در ادامه سخنانش اولین اعزام را مختص دختران دانست و بیان کرد: این اردو چهار روزه و هر گروه اعزامی ۲۵۰ نفره بوده که بازدید از پادگان ابوذر، یادمان شهید شیرودی، ارتفاعات بازی دراز، زیارت احمدبن اسحاق در سرپل ذهاب، یادمان مطلع الفجردر گیلانغرب، محل عملیلات مرصاد، بازدید از گنج‌نامه، آرامگاه ابوعلی سینا و موزه دفاع مقدس همدان از برنامه‌های این اردو است. ضمناً در کنار این برنامه کار‌های فرهنگی هم تدارک دیده شده است.
مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه تهران بزرگ مدت زمان اردو برای دختران را ۲۳ روز و پسران را هم ۲۳ روزه اعلام کرد و گفت: از اول آبان نیز اعزام به جنوب کشور با روزانه ۴۰۰ نفر ظرفیت انجام خواهد شد که تا اواسط آذر و بهمن ادامه خواهد داشت. 
 


کد مطلب: 18484

آدرس مطلب :
http://www.rahianenoor.com/fa/news/18484/استان-تهران-اعزام-۳۰-هزار-دانش-آموز-اردو-های-راهیان-نور-غرب-جنوب-کشور

راهيان نور
  http://www.rahianenoor.com