کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ستاد مرکزی راهیان نور کشور؛

«یادمان شهید حسن باقری» یادمانی با نگاه الگوی جوان انقلابی

26 شهريور 1402 ساعت 11:09

ایجاد و احداث یادمان شهید حسن باقری، تصویب شورای سیاست گذاری راهیان نور در سال 1395


یادمان شهید باقری در محل شهادت وی در منطقه عمومی فکه ایجاد گردیده، یادمان شهید باقری در محل شهادت این شهید والامقام در منطقه عمومی فکه ایجادگردیده است، که در همین منطقه و در

در منطقه شهادت این فرمانده برجسته دفاع مقدس، چندین عملیات صورت گرفته و حوادث گوناگونی نیز رقم خورده و موضوعات متنوعی دارد که قابل اعتناست.

از دلایل ایجاد این یادمان، شخصیت منحصر بفرد شهید حسن باقری است. دانشجوي نابغه اي كه معادلات جنگ را با ابداع روش های جدید به نفع ملّت ايران عوض نمود.

مقام معظم رهبری مسئله‌ى دفاع مقدّس را یک آزمونى می‌دانند که فرصتی براى بُروز استعدادهای اشخاص بود( بیانات در 25 آذر 1392) که شهید حسن باقری از جمله چهره های افتخار و استعدادهای همین دفاع مقدس است. معظم له درباره شهید حسن باقری می‌فرمایند: شهید حسن باقری معجزه انقلاب است که در ظرف کمتر از دو سال از یک سرباز و بسیجی به یک استراتژیست بزرگ نظامى تبدیل شده است و ستاد مرکزی راهیان نور کشور با استفاده از این رهنمودها و تجمیع نظرات فرماندهان دفاع مقدس در پی ایجاد این یادمان با نگاه الگوی جوان انقلابی می باشد.

اقشار مختلف جامعه با حضور در این یادمان روایت‌های خوبی را از جوانب مختلف شخصیت انقلابی شهید باقری می شوند.
با توجه به علاقه زیاد مردم بویژه جوانان به این شهید بزرگوار، بسترسازی حضور مردم و ایجاد امکانات و زیرساخت مناسب برای حضور سریع تر مردم در این یادمان، از دغدغه اصلی ایجاد بوده است.

.


کد مطلب: 18423

آدرس مطلب :
http://www.rahianenoor.com/fa/news/18423/یادمان-شهید-حسن-باقری-یادمانی-نگاه-الگوی-جوان-انقلابی

راهيان نور
  http://www.rahianenoor.com