کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

راهیان نور؛

استان آذربایجانغربی؛ افزایش ۳۰ درصدی بازدید کاروان‌های راهیان‌نور از یادمان‌های آذربایجان غربی

25 مرداد 1402 ساعت 20:42

مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه شهداء آذربایجان غربی از افزایش ۳۰ درصدی بازدید کاروان‌های راهیان نور از یادمان‌های استان خبر داد.


عزت‌الله ابراهیمی، مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه شهداء آذربایجان غربی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، از افزایش 30 درصدی بازدید کاروان‌های راهیان نور از یادمان‌های استان خبر داد و گفت: خوشبختانه شاهد هستیم، زائران از یادمان‌های شهدا در مقایسه با سال گذشته بیشتر بازدید می‌کنند.
وی افزود: از ابتدای آغاز اعزام کاروان‌های راهیان نور تا به امروز 29 هزار و 64 نفر از آذربایجان غربی به یادمان‌های استان اعزام شده‌اند.
این مسئول ادامه داد: زائران از یادمان‌های بلفت، دوپازا، دارساوین در سردشت، شهداء تمرچین و شهید کاظمی در پیرانشهر، شهید امینی در مهاباد و شهید بروجردی در نقده بازدید به عمل آورده و با شهدای هشت سال دفاع مقدس تجدیدپیمان کردند.
گفتنی است؛ آذربایجان‌غربی جزء استان‌های مقصد برای کاروان‌های راهیان نور شمال‌غرب کشور به شمار می‌رود، وجود مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در این استان باعث شده تا سالانه بیش از ۱۰۰ هزار نفر از استان‌های همجوار آذربایجان‌غربی از این مناطق و یادمان‌های شهدای آن بازدید کنند.


کد مطلب: 18269

آدرس مطلب :
http://www.rahianenoor.com/fa/news/18269/استان-آذربایجانغربی-افزایش-۳۰-درصدی-بازدید-کاروان-های-راهیان-نور-یادمان-های-آذربایجان-غربی

راهيان نور
  http://www.rahianenoor.com