کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

راهیان نور؛

استان زنجان؛ رئیس سازمان اردویی،راهیان نور و گردشگری بسیج: راهیان نور بهترین بستر برای امید آفرینی و جهاد تبیین است

25 مرداد 1402 ساعت 20:38

زنجان – رئیس سازمان اردویی،راهیان نور و گردشگری بسیج گفت: بهترین بستر برای امید آفرینی و جهاد تبیین اردوهای راهیان نور و پیشرفت است که تاثیر گذاری آن به مراتب بیشتر از حوزه های دیگر است .


به گزارش خبرنگار بسیج زنجان؛ سردار سوری، رئیس سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری بسیج در قرارگاه راهیان نور که صبح امروز در سپاه ناحیه زنجان برگزار شد، اظهار داشت: امسال راهیان نور با راهیان پیشرفت تلفیق می‌شود و هدف ما استفاده از ظرفیت راهیان نور برای نشان دادن دستاورد‌ها و پیشرفت‌های انقلاب اسلامی است.
راهیان نور بهترین بستر برای امید آفرینی و جهاد تبیین است
وی از اعزام تمامی اقشار به مناطق عملیاتی در قالب راهیان نور خبر داد و گفت:این طرح به صورت استانی برگزار خواهد شد واجرای راهیان نور اقشار است که از امسال به صورت استانی صورت خواهد گرفت و مسئول هر قشر به عنوان مدیر کاروان انتخاب و از هر قشر یک اتوبوس به مناطق عملیاتی اعزام خواهد شد.

سردار سوری با اشاره به منویات مقام معظم رهبری «مدظله العالی» کشور ایران در دنیا رتبه اول در استفاده نکردن از ظرفیت‌ها است، افزود: ایران اسلامی ظرفیت‌های بسیار بزرگ در اختیار دارد که متاسفانه تاکنون نتوانستیم از آن استفاده کنیم.

این مسئول با بیان اینکه تا به امروز نتوانستیم از ظرفیت دوران دفاع مقدس و حماسه آفرینی رزمندگان اسلام استفاده کنیم و به نسل جوان بازگو کنیم، گفت:بستر راهیان نور بهترین فرصت برای معرفی قهرمانان و فرماندهان سلحشور دفاع مقدس است که جوانان می‌توانند آن‌ها را الگوی خود قرار دهند.

رئیس سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری بسیج خاطر نشان کرد: بهترین بستر برای امید آفرینی و جهاد تبیین اردو‌های راهیان نور و پیشرفت است که تاثیر گذاری آن به مراتب بیشتر از زمینه‌های دیگر است.
راهیان نور بهترین بستر برای امید آفرینی و جهاد تبیین است
در ادامه این جلسه سرهنگ سهندی،معاون هماهنگ کننده سپاه استان زنجان ،بیان اینکه سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان در حوزه گردشگری و راهیان نور عملکرد قالب چشمگیری دارد،گفت: سپاه استان زنجان ۸ناحیه سرزمینی و ۱ ناحیه دانشجویی که خوشبختانه در این نواحی قسمت فعال اردویی و گردشگری است.
وی با بیان اینکه سپاه استان زنجان اردوگاهی به نام شهید باکری در خرمشهر دارد که ظرفیت خوبی است ولی در مناطق غرب و جنوب زیرساخت مناسبی نداریم،گفت:ناوگان جوان سیر که جز ناوگان های اول در کشور است امروز این اتوبوس ها از لحاظ کیفیت وضعیت مناسبی ندارند و تعداد آنها کم است و نیازمند همکاری و حمایت هستیم .
سرهنگ سهندی با اشاره به اینکه سپاه استان زنجان مجموعه ۲۹ واحدی در شهرستان قم خریداری کرده است و بهترین شرایط برای استفاده در اردوهای گروهی است،خاطر نشان کرد:ما در این مجموعه ظرفیت پذیرایی از مهمانان در سراسر کشور را داریم و این موقعیت بهترین بستر برای استفاده همشهریان زنجانی است.
 


کد مطلب: 18268

آدرس مطلب :
http://www.rahianenoor.com/fa/news/18268/استان-زنجان-رئیس-سازمان-اردویی-راهیان-نور-گردشگری-بسیج-بهترین-بستر-امید-آفرینی-جهاد-تبیین

راهيان نور
  http://www.rahianenoor.com