کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استان کردستان؛

آیین افتتاحیه اردوهای راهیان نور کشور در یادمان شهدای مریوان برگزار می‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان از برگزاری آیین افتتاحیه اردوی راهیان نور کشور و اعزام دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب خبر د

17 مرداد 1402 ساعت 16:35


کردستان، هاشم ناظمی‌جلال، مدیرکل آموزش‌و‌پرورش استان کردستان امروز، ۱۶ مرداد در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان گفت: در سند تحول بنیادین آموزش‌و‌پرورش تعلیم و تربیت دانش‌آموزان در شش ساحت انجام می‌شود.
وی افزود: یکی از این ساحت‌ها، ساحت زیستی و بدنی بوده که در این راستا اقدامات خوب و مؤثری برای ایجاد فضای شاد و بانشاط در مدارس انجام شده و تلاش ما این است که بتوانیم به بهترین شیوه به وظایف خود عمل کنیم.
مدیرکل آموزش‌و‌پرورش استان کردستان با اشاره به اینکه جشنواره فرهنگی - ورزشی پدر و پسر - مادر و دختر در چهار مرحله‌ مدرسه‌ای، شهرستانی، استانی و کشوری برگزار می‌شود، بیان کرد: حدود ۱۵۰ هزار نفر دانش‌آموز کردستانی در این جشنواره شرکت کردند و یک فضای با نشاط و شاداب خوبی بین دانش‌آموزان ایجاد شد.
وی افزود: جشنواره فرهنگی - ورزشی پدر و پسر - مادر و دختر و مسابقات ژیمناستیک قهرمانی دانش‌آموزان دوره ابتدایی کشور ۱۹ مرداد به میزبانی سنندج برگزار خواهد شد.
ناظمی‌جلال اظهار کرد: مسابقات ژیمناستیک قهرمانی دانش‌آموزان دختر و پسر دوره ابتدایی کشور و جشنواره ورزشی دختر و مادر _ پدر و پسر یادواره شهدای دانش آموز مدارس زینبیه و ثارالله شهرستان میانه و شهید شاخص ورزش کشور شهید عجمیان، از ۱۸ تا ۲۴ مرداد در بخش پسران و از ۲۴ تا ۲۸ مرداد در بخش دختران برگزار خواهد شد.
وی با اعلام اینکه هزار و ۶۴۸ دانش‌آموز به همراه پدر و مادر در این مسابقات به میزبانی سنندج حضور پیدا خواهند کرد، گفت: از مجموع این دانش‌آموزان ۸۰۸ نفر در بخش پسران و ۸۴۰ نفر در بخش دختران با هم به رقابت می‌پردازند.
مدیرکل آموزش‌و‌پرورش استان کردستان از برگزاری آیین افتتاحیه اردوی راهیان نور کشور و اعزام دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب خبر داد و افزود: افتتاحیه این اردوی ملی فردا، ۱۸ مردادماه در یادمان شهدای مریوان برگزار می‌شود.

وی در پایان یادآور شد: در این اردو به صورت نمادین دانش‌آموزان مریوانی و سروآبادی و جمعی از مسئولان استانی و کشوری حضور خواهند یافت.


کد مطلب: 18225

آدرس مطلب :
http://www.rahianenoor.com/fa/news/18225/آیین-افتتاحیه-اردوهای-راهیان-نور-کشور-یادمان-شهدای-مریوان-برگزار-می-شود

راهيان نور
  http://www.rahianenoor.com