کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استان خراسان شمالی؛

اعزام اولین کاروان راهیان نور خراسان شمالی به مناطق عملیاتی غرب کشور

مسئول اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی گفت: نخستین کاروان اردویی راهیان نور به غرب کشور در قالب یک کاروان به

17 مرداد 1402 ساعت 16:32


حسنعلی حاجتی، مسئول اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصر اترک اظهار داشت: اهمیت راهیان نور بر همگان واضح است و به فرموده مقام معظم رهبری، راهیان نور یک عملیات مهم فرهنگی است که تأثیرات زیادی روی قشر جوان و نوجوان دارد.
وی با اشاره به برنامه‌ریزی برای اعزام علاقه‌مندان به اردوهای راهیان نور غرب و جنوب، ادامه داد: در این اردوها از یک منظر عملیات فرهنگی و از منظری دیگر مصادیق گردشگری فرهنگی مورد توجه است.
این مقام مسئول افزود: نخستین کاروان اردویی راهیان نور به غرب کشور در قالب یک کاروان به مناطق عملیاتی غرب کشور از تاریخ ۱۵ مرداد آغاز شده و به مدت پنج‌روز ادامه دارد.
وی ادامه داد: این کاروان متشکل از چهار دستگاه اتوبوس در مجموع ۲۰۰ نفر از اقشار طلاب و فرهنگیان هستند که برای بازدید از مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شده‌اند.
حاجتی اضافه کرد: شرکت‌کنندگان در این اردوی پنج‌روزه از یادمان عملیاتی مرصاد، یادمان شهید شیرودی، یادمان شهید بهشتی، پادگان ابوذر و یادمان شهدای پاوه بازدید می‌کنند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: پیش‌بینی‌ها براین‌اساس که تا پایان ایام تعطیلات تابستان سایر اقشار در زمان‌های مختلف طبق برنامه‌ریزی اعزام خواهند شد.


کد مطلب: 18224

آدرس مطلب :
http://www.rahianenoor.com/fa/news/18224/اعزام-اولین-کاروان-راهیان-نور-خراسان-شمالی-مناطق-عملیاتی-غرب-کشور

راهيان نور
  http://www.rahianenoor.com