کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استان آذربایجان شرقی؛

کارگاه توانمندسازی مدیران کاروان‌های بسیج در سپاه میانه برگزار شد

تبریز- فرمانده سپاه میانه در جمع مدیران کاروان‌های بسیج با تاکید بر ضرورت توجه به مباحث تربیتی، گفت: رشد و تعالی انسان، مهم‌ترین بخش از مدیر

16 مرداد 1402 ساعت 9:42


   به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، فرمانده سپاه میانه تربیت انسان‌هایی رشید و متعالی را از جمله اهداف اردوهای بسیج قلمداد کرد و اظهار داشت: مدیران کاروان‌های بسیج ضمن فراهم سازی نشاط و سرزندگی؛ نماز، کارهای فرهنگی و مباحث تربیتی را باید در سرلوحه امورات خود قرار دهند.
   محمد بیرامی با تشریح مبانی مدیریت اسلامی متذکر شد: در مدیریت غیراسلامی و فراعنه، هدف غایی مدیریت، سازمان و منافع حاکمیتی است اما یک مدیر اسلامی به رشد هم‌زمان سازمان و انسان ها می اندیشد.
   وی استضعاف، استخفاف و استعباد را از اولویت‌های مدیریت فرعونی و توجه به رشد انسان را از اصلی‌ترین اولویت مدیریت اسلامی عنوان کرد.
بیرامی افزود: در مدیریت فرعونی، انسان از هیچ جایگاه و اهمیتی برخوردار نیست ولی در مدیریت رشید مبتنی بر آموزه‌های قرآنی و اهل‌بیت علیهم السلام، توجه به کرامت و ابعاد وجودی انسان‌ها از اهمیتی بالایی برخوردار بوده و رشد هم‌زمان مادی و معنوی سازمان مد‌نظر مدیران آن است.
   وی اضافه کرد: اثربخشی سازمان در گرو تولید همراه رشد و بالندگی است و سازمان موفق، سازمانی است که از اهداف الهی و انسانی نظام‌مند و متعالی برخوردار باشد.
   کارگاه یکروزه توانمند‌سازی مدیران کاروان‌های بسیج به همت قسمت اردویی ناحیه و با بهره‌گیری از اساتید مجرب در حسینیه امام خمینی(ره) سپاه میانه برگزار شد.


کد مطلب: 18221

آدرس مطلب :
http://www.rahianenoor.com/fa/news/18221/کارگاه-توانمندسازی-مدیران-کاروان-های-بسیج-سپاه-میانه-برگزار

راهيان نور
  http://www.rahianenoor.com