کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ما مقاوم هستیم/ 158

نقش مهم بانوان در آموختن سبک زندگی و تربیت فرزندان

9 فروردين 1401 ساعت 11:17

هویزه _ راهیان نور_ مسئول بانوان سازمان تبلیغات اسلامی البرز گفت: بانوان در آموختن سبک زندگی و تربیت فرزندان نقش مهمی دارند.


به گزارش خبرنگار راهیان نور، نرگس تشرفی مسئول بانوان سازمان تبلیغات اسلامی استان البرز درباره جهاد تبیین با خبرنگار راهیان نور درباره فعالیت‌های فرهنگی سازمان تبلیغات این استان گفت و گو کرد.
 
مسئول بانوان سازمان تبلیغات اسلامی استان البرز بیان کرد: دیدن مناطق عملیاتی دفاع مقدس در ترویج فرهنگ شهادت بسیار تاثیر دارد و چه خوب است که شهید شدن و شهید زیستن را از کودکی به بچه‌ها یاد دهیم.
 
تشرفی بیان کرد: در این سفر مهد کودک سیار برای زائران کوچک داریم که در هر یادمان برپا می‌شود تا کودکان هر آنچه از مناطق دیده و شنیده‌اند را نقاشی کنند.

وی ترویج مکتب ایثار و شهادت را برای بانوان ضروری دانست و افزود: اگر بانوان از قبل فرهنگسازی نکنند و بستر خانواده را آماده نکنند اردوهای راهیان نور پرشور نمی‌شود و ثبت‌نام‌ها شکل نمی‌گیرد.
 
مسئول بانوان سازمان تبلیغات اسلامی استان البرز ادامه داد: اگر فرهنگ ایثار و شهادت دست خوش تغییرات جامعه شود امر به معروف‌ و نهی از منکر شکل نمی‌گیرد.
 
وی ضمن مهم شمردن نقش زنان گفت: بانوان می‌توانند نقش همسری را در راستای اهداف انقلاب ایفا کنند تا خانواده‌ها در کنار سفرهای تفریحی سفر معنوی راهیان نور را نیز به برنامه خود اضافه کنند.
 
تشرفی بیان کرد: راهیان نور در ظاهر یک سفر است و در اصل موقعیتی برای آشنایی با شهدا، آموختن سبک زندگی و تربیت فرزندان خواهد بود و همانطور که بانوان نقش مهم‌تری در تربیت فرزندان دارند در حضور در این مناطق نیز نقش مادر پررنگتر است.
 
مسئول بانوان سازمان تبلیغات اسلامی استان البرز با بیان اینکه شهدا جهاد زمانه خود را شناختند، تصریح کرد: در این مناطق که خون‌های پاک ریخته شده به دنبال وظیفه اصلی و جهاد خود می‌گردیم زیرا که این بازدیدها نقش موثری در تصمیم‌گیری‌ها و رفع نقاط ضعیف دارند.
 
خبرنگار جهاد رسانه‌ای شهید رهبر: فاطمه رزاقی
 
انتهای پیام/


کد مطلب: 17010

آدرس مطلب :
http://www.rahianenoor.com/fa/news/17010/نقش-مهم-بانوان-آموختن-سبک-زندگی-تربیت-فرزندان

راهيان نور
  http://www.rahianenoor.com