کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سردار کارگر در نشست شورای سیاستگذاری راهیان نور کشور مطرح کرد:

تقدیر از خدمات و عملکرد و ستاد راهیان نور حوزه های علمیه کشور در پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در سطح جامعه

8 خرداد 1399 ساعت 16:33

تهرن-راهیان نور- رییس ستاد مرکزی راهیان نور کشور با تقدیر از عملکرد ستاد راهیان نور حوزه های علمیه تاکید کرد: بسیاری از این تلاشها و خدمات از دید عموم مردم مخفی مانده که باید با کار رسانه ای مناسب به این موضوع پرداخته شود.


به گزارش راهیان نور، سی و هفتمین نشست ماهانه شورای سیاست گذاری راهیان نور کشور با ریاست سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر و با حضور فرماندهان قرارگاه های راهیان نور و نمایندگان تام الاختیار دستگاه های دولتی و اجرایی کشور پیش از ظهر امروز (پنجشبه هشتم خرداد ماه) در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تهران برگزار شد .

سردار کارگر در ابتدای این نشست ضمن تبریک عید سعید فطر با گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر و روز دزفول مقاوم، اظهار داشت: عملیات بیت المقدس و آزاد سازی خرمشهر توسط رزمندگان اسلام نقش بسزایی در تغییر استراتژیک و سرنوشت دفاع مقدس داشت که طی این آن بیش از پنج هزار کیلوکتر از خاک سرزمین میهن عزیزمان آزاد شد .

وی ضمن اشاره به توقف سفر های راهیان نور به علت مقابله و پیشگیری با شیوه ویروس کرونا، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در سطح کشور، به منظور جلوگیری از انتشار این بیماری و حفظ سلامتی مردم ، با هماهنگی ستاد ملی مبارزه با کرونا و با دستور ریس ستاد کل نیروهای مسلح کلیه سفر های راهیان نور به مناطق دفاع مقدس تا اطلاع ثانوی متوقف شده است .

رییس ستاد مرکزی راهیان نور کشور از عملکرد ستاد راهیان نور حوزه های علمیه کشور و خدمات روحانیت معزز در پیشگیری و مقابله با شیوع بیماری کرونا تقدیر و تشکر کرد و تاکید کرد: بسیاری از این تلاشها و خدمات از دید عموم مردم مخفی مانده که باید با کار رسانه ای مناسب به این موضوع پرداخته شود .

در ادامه این نشست حجت السلام والمسلمین محمود ملک دار رییس ستاد راهیان نور حوزه های علمیه، گزارشی از عملکرد این ستاد در سال گذشته و همچنین اقداماتی که در خصوص پیشگیری از شیوع ویروس کرونا صورت پذیرفته ارائه نمود .

در پایان این نشست اعضای حاضر در جلسه به بررسی طرح آیین نامه ثبت نام ، جذب ، آموزش و بکارگیری خادمین شهدا پرداختند که بعد از بحث و تبادل نظر این طرح با کسب اکثریت آراء به تصویب این شورا رسید .


کد مطلب: 15759

آدرس مطلب :
http://www.rahianenoor.com/fa/news/15759/تقدیر-خدمات-عملکرد-ستاد-راهیان-نور-حوزه-های-علمیه-کشور-پیشگیری-مقابله-ویروس-کرونا-سطح-جامعه

راهيان نور
  http://www.rahianenoor.com