کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

باراهیان نور(19)؛

اقدام خودجوش گروه های جهادی و خادمین شهدا استان گلستان برای مقابله با ویروس کرونا

8 فروردين 1399 ساعت 7:20

گلستان-جهادرسانه شهید رهبر-مسئول مرکز اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه نینوا استان گلستان گفت: در استان گلستان نیز خادمان شهدا و گروه های جهادی نیز در راستای مقابله با کرونا دست به کار شده اند و در حال خدمت رسانی به مردم هستند.


به گزارش راهیان نور؛ سرهنگ دوم پاسدار سید احمد سادات حسینی مسئول مرکز اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه نینوا استان گلستان اظهار کرد : با توجه به اینکه اردوی راهیان نور تعطیل است، خادمین شهدا استان بصورت خودجوش در قالب اردوهای جهادی در راستای مقابله با ویروس کرونا به میدان آمده اند و در راستای توزیع اقلام بهداشتی و ضدعفونی کردن اماکن ومحله‌ها پیشگام شده اند.

وی افزود:گروه های جهادی «خادم الشهدا» استان گلستان به نام گروه جهادی شهید بلباسی پس از توقف اردوهای راهیان نور در اقدامی خودجوش با توزیع اقلام بهداشتی و ضدعفونی کردن اماکن ومحله ها به مقابله با شیوع ویروس کرونا پرداخته اند.

مسئول مرکز اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه نینوا استان گلستان ادامه داد: در استان گلستان نیز خادمان شهدا و گروه های جهادی نیز در راستای مقابله با کرونا دست به کار شده اند و در حال خدمت رسانی به مردم هستند.

وی با تاکید بر اینکه گلستانی ها داروی روحی بلند و عاشق خدمت هستند، گفت: افراد بسیاری چه در فضای مجازی و چه در فضای حقیقی درخواست حضور داوطلبانه برای خدمت به مردم می دهند.

 سادات حسینی در پایان گفت : تداوم راه شهدا و الگو گیری از مرام و مسلک این بزرگ‌مردان و دلاوران جبهه ایثار و شهادت ضامن امنیت و بقای انقلاب و نظام است.

انتهای پیام/

 


کد مطلب: 15533

آدرس مطلب :
http://www.rahianenoor.com/fa/news/15533/اقدام-خودجوش-گروه-های-جهادی-خادمین-شهدا-استان-گلستان-مقابله-ویروس-کرونا

راهيان نور
  http://www.rahianenoor.com