کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین؛

راهیان نور یکی از عناصر هدایتی و هویت زا در کشور است/اعزام به راهیان نور یعنی نکوداشت نام و یاد شهدا

13 مهر 1398 ساعت 12:51

اردبیل-راهیان نور- بهادری با بیان اینکه حضور دانش آموزان و مردم عزیز یک پیام‌ رسانه ای دارد، گفت: راهیان نور یک استراتژی در مقابل جنگ نرم دشمن و مقابله با توطئه‌های دشمنان به شمار می‌رود.


به گزارش راهیان نور، داود بهادری، صبح امروز در آیین اعزام نخستین کاروان راهیان نور دانش آموزی اردبیل اظهار داشت: راهیان نور یکی از عناصر هدایتی و هویت زا در کشور است که از مهمترین این عناصر شهدا محسوب می‌شوند و عزت، شرف و اقتدار کنونی ما ثمره خون شهدا می‌باشد که موجب شده است تا پشت استکبار را به خاک بمالیم  و حرفی برای گفتن داشته باشیم فلذا اگر از موضع قدرت در مقابل دشمنان صحبت می‌کنیم ثمره خون شهداست.

وی افزود:در دوران دفاع مقدس و جنگ تحمیلی بیش از ۶۰ کشور جهان بسیج شده بودند تا نظام نوپای اسلامی را از پای درآورند و با توطئه‌های مختلف ایران اسلامی را به چالش بکشند، اما همین مردم، همین جوانان که هم سن و سال‌های دانش آموزان هستند از ۱۳ سال به بالا همه بسیج شدند و در مقابل اقدامات خسمانه و ظالمانه دشمن با اقتدار ایستادگی کردند.

معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: اعزام به راهیان نور یعنی نکوداشت نام و یاد شهدا و امروز نیاز است که در همه مراحل زندگی با اتکا به سیره و راه و روش شهدا گام های بلندی برای پیشرفت کشور برداریم.

بهادری با بیان اینکه حضور دانش آموزان و مردم عزیز یک پیام‌ رسانه ای دارد، تصریح کرد: حضور در راهیان نور یعنی قدرشناسی و ارزش نهادن به نام و یاد شهدای والامقام است و این عمل یک استراتژی در مقابل جنگ نرم دشمن و مقابله با توطئه‌های دشمنان به شمار می‌رود.

وی گفت: دانش آموزانی که عازم مناطق عملیاتی می‌شوند بدانند که وقتی وارد سرزمین شهدا میشویم و پا در جای پای شهدا می‌گذاریم با آن‌ها با جان و دل انس بگیریم و با سبک زندگی آن عزیزان آشنا شویم چرا که با سبک زندگی شهدا آشنا شدن دارای پیام و عاقبت بخیری در پاسداشت نام و یاد عناصر هویت زاست که ما به آن‌ها می‌بالیم و افتخار داریم.


کد مطلب: 15182

آدرس مطلب :
http://www.rahianenoor.com/fa/news/15182/راهیان-نور-یکی-عناصر-هدایتی-هویت-زا-کشور-اعزام-یعنی-نکوداشت-نام-یاد-شهدا

راهيان نور
  http://www.rahianenoor.com