کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون فرهنگی بسیج دانشجویی:

دانشگاه‌ها در برگزاری اردوی راهیان نور پیشگام هستند/ از 15 مرداد شاهد حضور کاروانهای دانشجویی در راهیان نور شمال‌غرب خواهیم بود

13 مرداد 1398 ساعت 11:45

کرمانشاه - جهاد رسانه‌ای شهید رهبر -
معاون فرهنگی سازمان بسیج دانشجویی بیان کرد: از اوایل  دهه هفتاد شاهد برگزاری اردوهای راهیان نور در سطح دانشگاه‌ها بودیم که الحمدلله دانشگاه در این فضا پیش گام هستند.


به گزارش راهیان نور، امیر وجدانی‌نیا، معاون فرهنگی سازمان بسیج دانشجویی در گفتگو با خبرنگار جهاد رسانه‌ای شهید رهبر در ارتباط با اردوهای راهیان نور دانشجویی گفت: اردوهای راهیان نور در دانشگاه‌ها و فضای آموزش عالی کشور یک سابقه طولانی دارد، از اوایل  دهه هفتاد شاهد برگزاری اردوهای راهیان نور در سطح دانشگاه‌ها بودیم که الحمدلله دانشگاه در این فضا پیش گام هستند.

معاون فرهنگی سازمان بسیج دانش جویی در خصوص اردوهای غرب و شمال غرب راهیان نور افزود: حدود هشت سالی هست که اردوهای راهیان نور غرب و شمال غرب هم به این چرخه اضافه شده است، امسال هم همانند سال های گذشته اقدامات ستادی در ارتباط با اردوهای غرب و شمال غرب توسط مجموعه بسیج دانشجویی کشور، سپاه، ارتش، بسیج، بنیاد حفظ آثار و ستاد مرکزی انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه در این روزها یعنی تقریبا از اواسط مردادماه شاهد حضور عزیزان دانشجو از استان‌های آذربایجان غربی و کردستان خواهیم بود اظهار داشت: اعزام به استان های کرمانشاه و ایلام از مهرماه شروع می‌شود که این دو استان متمرکز روی منطقه غرب هستند.

وجدانی‌نیا در خصوص تخصیص یکی از یادمان‌های راهیان نور غرب و شمال غرب در جهت تمرکز برای فعالیت‌های دانشجویی در ادامه افزود:  در صدد این هستیم که یکی از یادمان های شمال غرب را به عنوان یادمان دانشجویی در نظر بگیریم که در این موضوع در حال مذاکره هستیم و امیدواریم بتوانیم این موضوع را هر چی سریعتر محقق کنیم.

وی در پایان در ارتباط با برنامه ویژه بسیج دانشجویی در روز عرفه گفت:  بسیج دانشجویی برای روز عرفه یک برنامه‌ فرهنگی ویژه ای دارد که در تمرچین و پیرانشهر با حضور سخنرانان، مادحین و راویان کشوری برای دانشجویان و عموم مردم برگزار می‌شود.


کد مطلب: 14849

آدرس مطلب :
http://www.rahianenoor.com/fa/news/14849/دانشگاه-ها-برگزاری-اردوی-راهیان-نور-پیشگام-هستند-15-مرداد-شاهد-حضور-کاروانهای-دانشجویی-شمال-غرب-خواهیم

راهيان نور
  http://www.rahianenoor.com