کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مداح جوان اهل بیت در گفت وگو با راهیان نور:

نسل امروز جامعه آماده فداکاری برای انقلاب اسلامی است

4 فروردين 1398 ساعت 12:18

خرمشهر- جهاد رسانه ای شهید رهبر؛ مداح اهل‌بیت(ع) گفت: نسل امروز جامعه اگرچه در دوران دفاع مقدس حضور نداشتند اما با حضور در مناطق عملیاتی و یادمان‌های شهدا آمادگی خود را جهت رشادت وفداکاری برای انقلاب اسلامی اعلام می‌کنند.


به گزارش راهیان نور؛ محمد حسین حدادیان مداح اهل بیت با اشاره به حضور گسترده جوانان در حرکت عظیم راهیان‌نور، اظهار کرد: نسل امروز جامعه اگرچه در دوران دفاع مقدس حضور نداشتند اما با حضور در مناطق عملیاتی و یادمان‌های شهدا آمادگی خود را جهت رشادت وفداکاری برای انقلاب اسلامی اعلام می‌کنند.

وی افزود: خوشبختانه جوانان ما در همه عرصه‌ها حضور فعال دارند و هیچ چیز و هیچ کسی نمی‌تواند جلودار آنها باشد.

این مرثیه‌سرا با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب رهبر معظم انقلاب بیان کرد: این بیانیه خطاب به جوانان مرز و بوم کشور است، جوانانی که الگوی آنها شهدای دوران دفاع مقدس است که باید طبق سیره شهدا و بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری در این بیانیه حرکت کنند.

حدادیان عنوان کرد: در میان همه جوانان یک جای خالی وجود دارد که این جای خالی با حضور در مناطق عملیاتی و یادمان‌های شهدا پر می‌شود و من به همه جوانان توصیه می‌کنم که حتما تجربه حضور در این مناطق را امتحان کنند.

وی اظهار کرد: شهدای ما از تمام زندگی و تعلقات دنیوی در هشت سال دفاع مقدس برای اسلام و انقلاب گذشتند، اکنون نوبت ما است که طبق سیره آن مردان الهی گام برداریم.

انتهای پیام/


کد مطلب: 14115

آدرس مطلب :
http://www.rahianenoor.com/fa/news/14115/نسل-امروز-جامعه-آماده-فداکاری-انقلاب-اسلامی

راهيان نور
  http://www.rahianenoor.com