کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ماموستا حسن زاده:

جان فداکردن در راه کشور بر همه واجب است

29 اسفند 1394 ساعت 9:49

یادمان شهدای کربلای 4-جهاد رساانه ای شهید رهبر- یکی از علمای اهل سنت بوکان آذربایجان غربی گفت: جان فداکردن در راه کشور شیعه و سنی، عرب، ترک، لر، کرد و فارس نمی شناسد بر هر کدام از ما که ایرانی هستیم واجب است.


به گزارش خبرنگار راهیان نور، ماموستا محمد حسن‌زاده، یکی از علمای اهل سنت بوکان آذربایجان غربی انگیزه آمدن خود را برای زیارت شهدا را بازدید از مناطق عملیاتی و آشنا شدن با فداکاری و سر گذشت عزیزان و برادران خود عنوان کرد.

وی افزود: جان فداکردن و بخشیدن آن در راه کشور شیعه و سنی، عرب، ترک، لر، کرد و فارس نمی شناسد برای هر کدام از ما که ایرانی هستیم واجب است از خاک و میهن و وطن و کشورمان دفاع کنیم و باید در این راه ایثار و فداکاری کنیم.

این عالم بوکانی بیان کرد: شهدا عزیزان ما هستند، آنها واقعا برای ما فداکاری کردند و به گردن ما حق دارند که باید آن‌ها را پاس بداریم.

وی تصریح کرد: اولین بارم است که به یادمان های شهدا می آیم، آرزویم بود که یک بار به اینجا بیایم که الحمدالله آن روز رسید و خیلی خوشحالم، قبل از آن بعضی جاها را بازدید کردیم و دیدیم و فداکاری و کارهایشان را که با جان و دل از جان و روح، مال، خانواده و تمام زندگی خودشان گذشتند.

ماموستا حسن‌زاده گفت: من به تمام خواهران و برادران عرض می‌کنم که یاد و خاطره شهدا را باید زنده نگه داریم اگر خدای نکرده جنگی پیش بیاید همه ما باید جانبازی کنیم و جانهایمان را برای کشورمان فدا کنیم مثل خواهران و برادرانی که در دفاع مقدس این کار ر انجام دادند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 6573

آدرس مطلب :
http://www.rahianenoor.com/fa/interview/6573/جان-فداکردن-راه-کشور-همه-واجب

راهيان نور
  http://www.rahianenoor.com