کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سردار کارگر:

ظرفیت یادمان ها تا سال ۱۴٠۴ به بیش از 10 ملیون نفر خواهد رسید

29 اسفند 1394 ساعت 9:04

شلمچه-جهاد رسانه ای شهید رهبر- سردار بهمن کارگر، رئیس ستاد راهیان نور کشور، در گفت و گو با خبرنگار راهیان نور از افزایش یادمان ها در برنامه ششم و هفتم توسه خبر داد.


به گزارش خبرنگار راهیان نور، سردار بهمن کارگر، رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور، صبح امروز در یادمان شهدای شلمچه حضور یافت.

وی راهیان نور را مسیری در جهت اعتلای فرهنگ دفاع مقدس دانست و گفت: افزایش ۳٠ درصدی زائران نشان دهنده گسترش چنین فرهنگی در جامعه است.

رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور با اشاره به تعداد یادمان های دفاع مقدس خاطرنشان کرد: تعداد ۵۴ یادمان و تحت نظر ۷ قرارگاه میزبان زائران هستند.

وی کمبود امکانات خدماتی در یادمان ها را یادآور شد و بیان کرد: در خصوص گسترش امکانات خدماتی و رفاهی در یادمان ها با کمبود بودجه مواجه هستیم اما نسبت به سال های گذشته خدمات رسانی بهتری انجام شده است.

سردار کارگر همچنین حضور در مناطق عملیاتی را عامل مهمی در جلوگیری از به فراموشی سپردن ارزش های دفاع مقدس دانست و تأکید کرد: باید دستاوردهای دفاع مقدس در فرهنگ عمومی جامعه انعکاس پیدا کند.

وی بالا بردن ظرفیت یادمان های دفاع مقدس را مربوط به برنامه ششم و هفتم توسعه عنوان کرد و افزود: به امید خدا تا سال ۱۴٠۴ ظرفیت یادمان ها به بیش از ۱٠ میلیون نفر خواهد رسید.

رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور ادامه داد: تا سه سال آینده یادمان های شیخ صله، بیت المقدس و ذوالفقاری به یادمان ها اضافه خواهند شد.

وی فعالیت های پژوهشگاه معارف دفاع مقدس را گامی مؤثر در جلوگیری از تحریف ارزش های دفاع مقدس دانست و اظهار کرد: با شناسنامه های تهیه شده از مناطق عملیاتی و آثاری که در این خصوص به چاپ رسیده است حقیقت دفاع مقدس به خوبی نشان داده خواهد شد.

سردار کارگر به نقش راویان در انتقال صحیح مفاهیم دفاع مقدس اشاره کرد و یادآور شد: راویان در روایت گری ها دقت کنند تا دچار تحریفات نشوند.

رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور تربیت راویان جوان را امری لازم و ضروری دانست و بیان کرد: اولویت در روایت گری با کسانی است که دفاع مقدس را لمس کرده اند اما برای انتقال ارزش ها به نسل های آینده به تربیت راویان جوان نیازمند هستیم.

انتهای پیام/


کد مطلب: 6571

آدرس مطلب :
http://www.rahianenoor.com/fa/interview/6571/ظرفیت-یادمان-سال-۱۴٠۴-بیش-10-ملیون-نفر-خواهد-رسید

راهيان نور
  http://www.rahianenoor.com