کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

برگزاری نشست اصحاب رسانه

به گزارش روابط عمومی ستاد مرکزی راهیان نور کشور

4 ارديبهشت 1403 ساعت 19:34


معاون هنری و رسانه راهیان نور:

برگزاری نشست اصحاب هنر و رسانه در ستاد مرکزی راهیان نورکشور با هدف هم افزایی، هم اندیشی و تبادل نظر.
حسن پور معاون هنری و رسانه ستاد مرکزی راهیان نور کشور: مطابق با برنامه ریزی صورت پذیرفته نشست های هم اندیشی با فعالان هنری و رسانه ای کشور در ستاد مرکزی راهیان نور برگزار می گردد.
 
 
به گزارش معاونت روابط عمومی ستاد مرکزی راهیان نور، حسن پور معاون هنری و رسانه ستاد مرکزی راهیان نور کشور با اشاره به اهمیت هنر و رسانه گفت: ماهیت چند وجهی رسانه و فعالیت‌های متنوع این حوزه و وجود اهداف مشترک در فعالیت‌های رسانه‌ای موجب توجه هر چه بیشتر ستاد مرکزی راهیان نور به امر هم افزایی و هم اندیشی با فعالان و اصحاب رسانه در کشور گردیده است.
 
حسن پور در ادامه اظهار داشت: ارتباط مستمر با اصحاب هنر و رسانه در راستای تبیین اهداف و برنامه‌های هنری و رسانه‌ای ستاد مرکزی راهیان نور کشور و بهره مندی از تجربیات ایشان از اهداف این نشست‌ها خواهد بود.
 
حسن پور ضمن اشاره به موضوع توسعه و تحول رسانه در راهیان نور گفت: همگام با پیشرفت‌های نرم افزاری و نگرش های های اجتماعی و تحقق اهداف و سیاست‌های ستاد مرکزی راهیان‌نور در این حوزه، تحول و نوآوری و بهره مندی از توان فعالان رسانه ای در تولیدات هنری و رسانه ای اثر بخش در دستور کار این معاونت خواهد بود.
 
معاون هنری و رسانه راهیان نور تأکید کرد: تعاملات این ستاد با اصحاب رسانه و فعالان هنری در راستای تحقق ارتباط با زائران و خادمین شهدا در راهیان نور و افزایش سطوح کمی و کیفی تولیدات هنری و رسانه ای در کشور خواهد بود.
 
حسن پور با اشاره مساله تداوم ارتباط با مخاطبین راهیان نور در پایان گفت: حظور زائران شهدا در مناطق عملیاتی دفاع مقدس و ضرورت تداوم ارتباط با ایشان و بهره گیری از رسانه بعنوان ابزار ارتباط جمعی و تاثیرگذار در جامعه می تواند ما را در بالا بردن سواد رسانه ای و ارتباط با مخاطبین یاری رساند.


کد مطلب: 19371

آدرس مطلب :
http://www.rahianenoor.com/fa/news/19371/برگزاری-نشست-اصحاب-رسانه

راهيان نور
  http://www.rahianenoor.com